torsdag 26. september 2013

Storksak Gigi Glimmer

Når vognen var i boks, måtte jeg jo finne stellveske også. I utgangspunktet helte jeg mot Silver Cross med matchende stelleveske, men når det ble Emmaljunga Mondial De Luxe, ble saken en annen. Jeg synes Emmaljungas stellevesker rett og slett ser litt for sporty ut - selv de som kalles "Style" og "Eksklusive". Alle de ulike variantene ser stort sett helt like ut, bare i forskjellige farger..


Fredagskveld ble derfor brukt til surfing og lesing om ulike stellevesker. Valget falt til slutt på Storksak. Jeg vurderte flere modeller, men endte til slutt på Gigi. Mest på grunn av formen og fargen. Den ser litt mer grå ut i virkeligheten enn på bildet.


Jeg ville ha en klassisk veske i en farge som passet sammen med vognen vår. Jeg følte ikke at brunt skinn passet, jeg ville ikke ha en sort veske og jeg turde ikke kjøpe en blå siden vognen er blå. Da måtte det bli grå, da.

Vesken min heter Gigi Glimmer. Den er grå, men med gulltråder vevd inn i stoffet. Den har tre store rom med mange lommer og det følger med en thermoisolert flaskepose og en stellematte. Det stod for så vidt at det skulle følge med en skulderrem og en uttagbar oppbevaringspung også, men den gang ei.


Jeg bestilte den på her på fredag og har fulgt prosessen fra pakking til levering hele uken. Pluss til nettbutikken for utfyllende info på mail :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar