lørdag 5. oktober 2013

Den store sydagen

Når jeg første begynner på noe, greier jeg ofte ikke å legge det i fra meg før jeg er ferdig. I dag var en slik dag, så jeg har sydd stort sett i hele dag. Jeg har sydd en "babywrap", en smikke og et "babyrede".


Plutselig var klokken halv syv og jeg hadde ikke tenkt på kvelds eller noe. Det endte med at J måtte på butikken for å kjøpe brød til frokost i morgen og på Hydroen for å kjøpe burgere til kvelds...



Jeg har tatt bilder av hele prosessen, men i dag viser jeg bare resultatet - nærmere forklaring får komme en annen dag :-) 

5 kommentarer:

  1. Så flink du er! Vi fikk symaskin tilbrylluppet. På tide å sy vognpose med glidelås kanskje. ..... ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk - jeg prøver i hvert fall :-) Vognpose med glidelås høres bra ut, men litt avansert også.. Lykke til i hvert fall :-)

      Slett
  2. Du er så flink! Blei veldig bra! :D

    SvarSlett
  3. Så flink du er! Fine stoffer også. Heldige babyen som skal få så mange fine ting :) Ha en fin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-) Jeg liker også stoffene veldig godt, men føler av og til at babywrapen skulle vært i et litt mer jentete stoff.. God søndag til deg også!

      Slett